Interlink

E-posta :info@interlink.com.tr

 

 

 

 

Otomobilinizin Geleceği Çok Parlak

 

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?

2013 yılında “Otomobilinizin Geleceği Çok Parlak” sloganı ile %100 Türk sermayesi ile kurulan AutoClub’ın Genel Müdürlüğü görevini yapıyorum.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

1987 yılından itibaren otomotiv sektörü içinde yer alıyorum. 32 yıllık bu süre içinde sektörün birçok alanında aktif olarak görev aldım. 1997 yılından itibaren de yönetici olarak servis müdürlüğü ve satış sonrası hizmetler müdürlüğü yaptım. Otomotivin önemli bir parçası olan car care (bakım ve koruma uygulamaları) sektörüne ise 2002 yılında geçiş yaptım. 2013 yılına kadar önemli bir markanın genel müdürlüğünü yaptıktan sonra 2013 yılında ekip arkadaşlarım ile birlikte AutoClub’ı kurarak birçok yabancı markanın içinde bir Türk markası olarak yer aldık.

3-AutoClub şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

Sektör uzun yıllardır bir değişim çabası içersinde. Oto yıkama ya da oto kuaför olarak adlandırılan noktalardan profesyonel uygulama merkezlerine evrilmeye çalışıyor. Ancak yasal düzenlemelerin yeterli olmaması merdivenaltı tabir edilen işletmelerin ağırlığını henüz kırabilmiş değil. Sosyal medyanın hayatımızda çok daha etkin rol alması ile birlikte bu değişim son yıllarda biraz daha hız kazansa da önümüzde daha gidecek çok yolumuz var.

4-AutoClub olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

AutoClub ilk günden itibaren otomobil iç temizliğinin önemini ortaya koyuyor. Sektörümüz söz konusu olduğunda akla gelen ilk hizmetler yıkama ve pasta cila tabir edilen uygulamalar olsa da bizim için en önemli nokta otomobillerin iç temizliği. Değişen dünya ile birlikte her geçen gün çok daha fazla zaman geçirdiğimiz otomobillerimizin içinin temizliği, hijyeni büyük önem taşıyor. Sevdiklerimizin sağlıklı bir ortamda seyahat edebilmesi için otomobiller her zaman temiz, her zaman hijyenik olmalı.

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Yaptığımız kampanya ve işbirliği çalışmaları ile müşterilerimize her zaman en iyiyi en uygun fiyata sunmaya çalışıyoruz. Özellikle öne çıkardığımız detaylı iç temizlik uygulamaları ile ilgili kampanyamız son dönemde büyük ilgi görüyor.

6. Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Sıfır otomobil satışının düştüğü bu dönemde elimizdeki otomobilleri çok daha uzun süre kullanmak durumundayız. Bu da sektörümüze olan talebi artırıyor. Önümüzdeki yıllarda bu talebin daha da aratacağını düşünüyoruz.

7. Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?

Müşterilerimize daha çok uygulamalarımızda sağladığımız avantajlar ile öne çıkıyoruz. Bu arada uygulamalarımıza ilave olarak verdiğimiz hediye kampanyaları da büyük ilgi görüyor.

Turgut YÜKSEKDAĞ
AUTOCLUB
Genel Müdürü