Taahhüt Kampanyaları
- Ana Sayfa
- Sadakat Programları
- Taahhüt Kampanyaları
Taahhüt kampanyaları, firmaların mevcut harcama taahhüt bütçelerine göre çeşitli değerlerde piyasa algısı yüksek hediye ürünlerin seçilmesi ve bu hediye ürünler karşılığında taahhüt alınacak miktarların belirlenmesi ile başlar.
Taahhüt kampanyalarında firmaların belirlediği dönemlerde belli ürün alımlarına ya da her ay belirli tutarlarda harcama yapacağını taahhüt eden Müşterilere belirlenen ödüller verilmektedir.
Taahhüt projeleri gün geçtikçe daha önemli hale geliyor, markalar kendilerini tekrar tekrar tercih eden müşterilere sahip olduğunda çok daha hızlı büyüme sağlıyorlar.
Özellikle Bankalarda yapılan çalışmalarda taahhüt projeleri sayesinde kart kullanımlarının yüzdelik artışlarının beklenenden daha yüksek olduğu ölçümlenmiştir.
Taahhüt kampanyalarında Müşterilerle doğru iletişimi sağlamak için kampanya iletişimleri Çağrı Merkezi ile ilerlemektedir. Ayrıca mailing ya da mobil aplikasyon da kullanılmaktadır.
Hızlı bir şekilde değişen ve artan bu tarz pazarlama enstrümanlarının kullanımı ve pasif müşterilerin tekrar kazanılmasında çok etkili olan taahhüt kampanyaları, markayı en iyi şekilde doğru noktaya getirmekte ve ilgili ürünün kullanımını arttırmaktadır.
Bu proje hedef kitleye ulaşıp temas edilen kişileri harekete geçirdiğinden firmaların son yıllarda en çok kullandığı sistemlerimizden olmuştur.
Interlink olarak, 1987 yılından bu yana Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarına yenilikçi sadakat çözümleri sunarak sektörde öncü rol üstleniyoruz.
Bülten Üyeliği
Gelişmelerden mail yolu ile haberdar olmak için E-Posta adresinizi yazın