Hakkımızda
Geliştirdiği satış ve sadakat sağlama programlarıyla kurulduğu günden bugüne birçok yeniliğe imza atan Interlink, başarı öyküsünü yazmaya 1987 yılında başladı. Taksim Kazancı Yokuşu’ndaki küçücük bir ofiste şekillenmeye başlayan bu başarı öyküsü; Interlink’in uzman, yenilikçi ve mükemmeli hedefleyen bakış açısıyla kısa sürede gelişerek fark yarattı.
Yaşattığı ilkler sayesinde yer aldığı sektörlerde öncü rol üstlenen Interlink, 1992 yılında Türkiye’yi sadakat kampanyalarıyla tanıştırarak Pamukbank’ın Pamukpara Projesi’ni hayata geçirdi. Tüm bankaların beğenisini toplayan proje, büyük ses getirdi ve günün sonunda Interlink, 22 bankaya hizmet veren bir şirket haline geldi.
2000 yılında, Promo 2000 Projesi ile bankacılık sektörüne ivme kazandıran sadakat programlarını diğer sektörlere de uyarlama kararı aldı. Proje ile firmalardan yoğun ilgi görerek hızla büyümeye devam etti.
Birincil odağı B2B, B2C ve çalışanlara yönelik sadakat programları üretmek olan Interlink; bu dalda kendini sürekli geliştirmeye devam ederken uzmanlığına yeni hizmet alanları da ekledi. Bu hizmetlerden promosyon uygulamaları Interlink’in önemli odak noktalarından biridir. Promosyonun tedariği, depolanması ve lojistiği süreçlerini kapsayan hizmet; firmaların mali ve organizasyon yükünü önemli ölçüde hafifletmektedir.
Interlink; işini eksiksiz, hızlı ve hep en doğru şekilde yapabilmek için
gibi destek hizmetler de vermektedir.
Projeleri, uzman ekibi, ezber bozan yenilikleri ve hep daha ileriyi hedefleyen doğru stratejileriyle başarının asla bir tesadüf olmadığını kanıtlayan Interlink; Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarına (Ülker, Eczacıbaşı, Turkcell, Coca-Cola, Shell, Henkel, P&G ve çok daha fazlası) hizmet vermeye devam etmektedir.