
Geliştirdiği satış ve sadakat sağlama programlarıyla kurulduğu günden bugüne birçok yeniliğe imza atan Interlink, başarı öyküsünü yazmaya 1987 yılında başladı. Taksim Kazancı Yokuşu’ndaki küçücük bir ofiste şekillenmeye başlayan bu başarı öyküsü; Interlink’in uzman, yenilikçi ve mükemmeli hedefleyen bakış açısıyla kısa sürede gelişerek fark yarattı.
Yaşattığı ilkler sayesinde yer aldığı sektörlerde öncü rol üstlenen Interlink, 1992 yılında Türkiye’yi sadakat kampanyalarıyla tanıştırarak Pamukbank’ın Pamukpara Projesi’ni hayata geçirdi. Tüm bankaların beğenisini toplayan proje, büyük ses getirdi ve günün sonunda Interlink, 22 bankaya hizmet veren bir şirket haline geldi.
2000 yılında, Promo 2000 Projesi ile bankacılık sektörüne ivme kazandıran sadakat programlarını diğer sektörlere de uyarlama kararı aldı. Proje ile firmalardan yoğun ilgi görerek hızla büyümeye devam etti.
Birincil odağı B2B, B2C ve çalışanlara yönelik sadakat programları üretmek olan Interlink; bu dalda kendini sürekli geliştirmeye devam ederken uzmanlığına yeni hizmet alanları da ekledi. Bu hizmetlerden promosyon uygulamaları Interlink’in önemli odak noktalarından biridir. Promosyonun tedariği, depolanması ve lojistiği süreçlerini kapsayan hizmet; firmaların mali ve organizasyon yükünü önemli ölçüde hafifletmektedir.
Interlink; işini eksiksiz, hızlı ve hep en doğru şekilde yapabilmek için
- Raporlama
- Çağrı Merkezi
- Toplu Ürün Tedarigi
- Kampanya Hazırlığı ve Basımı
- Kampanya Simülasyonu
- Paketleme ve Adrese Teslim
- Mailing
- SMS Gönderimi
gibi destek hizmetler de vermektedir.
Projeleri, uzman ekibi, ezber bozan yenilikleri ve hep daha ileriyi hedefleyen doğru stratejileriyle başarının asla bir tesadüf olmadığını kanıtlayan Interlink; Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarına (Ülker, Eczacıbaşı, Turkcell, Coca-Cola, Shell, Henkel, P&G ve çok daha fazlası) hizmet vermeye devam etmektedir.

İlk şirketimiz olan Link Pazarlama, Taksim Kazancı yokuşunda iki odalı bir büroda faaliyetine başladı.
Takse sistemli ürün kartlarıyla yaptığı satışlarını ürün kataloğuna çevirdi.
Link İthalat İhracat Ltd. Şti. olarak faaliyetlerine devam etti ve ilk Showroom’unu açtı.
İlk defa gazete insertleri ile direkt pazarlama sistemini Türkiye’ye sundu.
Pamukbank ile Pamuk Para sistemini oluşturdu ve bankaların puan promosyon sistemine dahil olmasını sağladı.
Pazarlama sistemine TV’den satışı da ekleyerek Ankara’da LINK TV’yi kurdu.
3. şirketini de kurarak LINK ŞİRKETLER GRUBU’ na dönüştü ve Mecidiyeköy’de ki 6 katlı binasına taşındı.
Ticari hayatına son vermiş birçok kuruluşu bünyesine katarak Türkiye’ de 6 Bölge Müdürlüğü açtı.
Link Şirketler Grubu olarak Türkiye'de ilk defa Franchising Sistemini uyguladı.
38 ilde, 64 Temsilci ve Bayisi, 1.100 personeli ve 195.000 müşterisiyle faaliyet gösteren bir kuruluş haline geldi.
Unvanının başına INTER ekini alarak unvanını INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU’ na dönüştürdü.
TV kanallarıyla yaptığı özel anlaşmalar ile doğrudan satış projelerine başladı.
Puan promosyon sistemine gelen talepler üzerine, PROMO 2000 sistemini projelendirdi ve firmaların kullanımına sundu.
Faaliyetlerini Anonim Şirket seviyesinde devam ettirme kararı alarak, Tophane’deki yeni binasına taşındı.
Puan promosyon sistemlerindeki ürün çeşitliliğini arttırabilmek için yoğun ürün ithalatına başladı.
DANIŞMANLIK HİZMETİ
Sektöre daha iyi hizmet verebilmek için promosyon ve kampanya danışmanlık hizmeti veren şirketini kurdu.
Promosyonda yurtdışına açılarak Yunanistan’ da INTERLINK HELLAS IMP. EXP. LTD.’ yi kurdu.
Türkiye’ nin en büyük lojistik operasyon ve takip programı Operactive'yi kurdu.
180 Agent kapasiteli, talep halinde 640 Agent’a kadar çıkılabilecek IVR destekli Çağrı Merkezini kullanıma açtı.
Çırağan Sarayı’ nda gerçekleşen 3. Promosyon Paneli’nde, Promo Club ve Promo Puan sistemlerini tanıttı.
Promo Club Business sistemini başlatarak promosyonda ortak sinerjinin gücünü hizmet verdiği firmalara sundu.
Dünyada başlayıp Türkiye’yi de içine alan krizde hizmet verdiği firmalara destek vererek krizi en az şekilde hissetmelerini sağladı.
En prestijli sadakat programı olan Shell Smart Card projesinin yazılımını yenileyecek projeyi oluşturdu.
2010 Yılında ciro olarak %84 büyüyen INTERLINK, Vodafone ile 3 yıllık anlaşma imzalayarak Kamupanya’ yı yarattı.
Interlink 2011 yılında yarattığı 'Kurumsal B2C Müşteri Sadakat Programı'nı daha da genişleterek tüm sektörlere açtı.
iş yoğunluğu iyice artan INTERLINK, daha iyi hizmet verebilmek adına yeni bir bina satın alarak taşındı.
Türkiye’ nin tek gerçek Müşteri Sadakat Yazılımı olan VENDOR WIZARD’ a yeni özellikler ekleyerek müşterilerine sundu.
'Kurumsal B2C', 'F-POS' ve 'Online Promosyon Sitesi' ürünlerini birleştirerek 360 derecelik bir hizmetle yeni bir çığır açtı.
İndirim kulüplerine oluşan algıyı değiştirmek ve Son Tüketiciye yönelmek adına “Fırsatlar Kulübü” nü oluşturdu.