Öneri sistemimizi, bir ürünü satın alan Müşterinin deneyimleri sonucundaki etkileşimlerine göre potansiyel başka Müşteriler için o ürünü öneri ettikleri bir program olarak tanımlayabiliriz.
Teknoloji henüz hayatımızın içinde bu kadar yer almamışken öneri sistemi kulaktan kulağa dediğimiz algoritma ile çalışmakta, 1 memnuniyetin minimum 3 kişiye ulaşması ve deneyimler ile desteklenmesi olumlu sonuçlar getirmekteydi. Ancak kazan – kazan sistemi olmadığı sürece bu algoritma çok efektif sonuçlar getirememekteydi.
Teknolojinin gelişmesi ve kaydedilen veri miktarının artışı sebebiyle de insanların verecekleri kararların önerilerle desteklenmesi git gide önemli bir konu haline geldi. Günümüzde herhangi bir ürün alacak kişi öncelikle webde şikayetler, öneriler ve çevresinde de kullanan kişiler var mı onun araştırmasını yapmakta.
Interlink olarak, 1987 yılından bu yana Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarına yenilikçi sadakat çözümleri sunarak sektörde öncü rol üstleniyoruz.