Interlink

E-posta :info@interlink.com.tr

 

 

 

 

Geniş Ürün Yelpazesiyle Sektörde Tek Firma


 

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?

Kopaş Kozmetik’ te Satış Yöneticisi olarak; Ecza Depoları, E-ticaret müşterileri ve Civil Bebe müşterilerinin yönetiminden sorumlu olarak çalışmaktayım.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Üniversite sonrası mezun olduğum Kimya Mühendisliği mesleğini kısa bir süre icra ettikten sonra, yaklaşık 16 sene sürecek olan ilaç sektörü tecrübeme adım attım. Tıbbi Mümessillik ile başlayan bu kariyer yoluma 12 yıl Trakya Bölge Müdürü olarak devam ettim. Akabinde son 3 yıldır Kopaş Kozmetik’ te yukarıda belirtmiş olduğum görevi icra etmekteyim.

3-Kopaş Kozmetik şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

Kopaş Kozmetik yerli sermaye ile kurulmuş olan ve bulunduğu alanlarda liderliği hedefleyen bir kuruluş. Uluslararası alanda önemli bir ödül olan “Superbrands” marka ödülünü Dalin ile almış olan Kopaş Kozmetik; aynı markanın alt kategorilerinde %50 yi geçen Pazar Payları ile liderliğini sürdürmektedir. Yurtdışı atılımlarıyla da yurtiçi organizasyonlarında başarılı olan çalışanlarına yurtdışı kariyer imkanları sunulmaktadır. Sesu, FootDoctor, Voila gibi kendi üretimi olan markaların yanı sıra; Humana, Goon, Montibello gibi markaların Türkiye Distribütörlüğü’ nü de üstlenmiş durumdadır.

4-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Yılda bir kez yaptığımız “Sesu Yükleme Kampanyası” hali hazırda devam etmektedir. Bu kampanya da müşterilerimize sunduğumuz iskonto avantajının yanı sıra INTERLINK ile 2 yıldır sürdürdüğümüz iş birliğimiz de mevcuttur. Bu iş birliği ile müşterilerimizin yapmış olduğu alımları karşılığı, adımıza INTERLINK tarafından açılmış olan site üzerinden kazandıkları puanları harcayabilecekleri bir sadakat projesi hayata geçirilmiş olup, ilk senemizde INTERLINK’ in kendi bünyesinde gerçekleştirdiği en yüksek müşteri penetrasyonuna ulaşmış olmanın gururunu da yaşadık.

5.Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Anne-Bebek kategorisinde üstlendiğimiz liderlik pozisyonumuzda, konumumuzu korumak ve güçlendirmek adına mevcut ürünlerin tüm satış-pazarlama faaliyetlerine devam ettiğimiz gibi, tüketici taleplerine karşılık vermek adına yeni ürün lansmanlarına da hız kesmeden devam etmekteyiz. Kişisel Bakım kategorisinde Sesu markamızın adet bazındaki liderliğini ciro bazında da yukarılara taşımak adına inovatif yaklaşımlarla yenilemekteyiz. Sadece Türkiye sınırları içerisinde değil, yurtdışı organizasyonları ile de önemli bir oyuncu olma yolunda ilerleyen Kopaş Kozmetik, ihracat girdisi ile ülke ekonomisine de her geçen sene katkı yapmaya devam etmektedir.

Murat ÖDEMİŞ

Kopaş Kozmetik

Geleneksel Kanal Satış Yöneticisi