1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?
2010 yılından itibaren etkinlik pazarlaması sektöründe hizmet veren A Planı Yaratıcı Çözümler şirketinin kurucu ortağı olarak görevimi sürdürmekteyim.
2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?
İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünü bitirdim. 1997 yılından beri etkinlik pazarlaması sektöründe bulunmaktayım. Farklı alanlarda yatırım yaparak sektöre hizmet vermeye devam etmek istiyorum.
3-A Planı Yaratıcı Çözümler şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?
A Planı, 2010 yılından bu yana etkinlik pazarlaması ve yönetiminde uzman, yaratıcı çözümler üreten bir iletişim ajansıdır. Müşterilerimizin etkinlik iletişimi hedeflerine yönelik özel içerikler ve kampanyalar hazırlıyoruz. Marka iletişimi konusunda yaratıcı çözümler sunmak için her reklam mecrasını ustalıkla kullanıyor, sıra dışı sonuçlar için sıra dışı fikirlere imza atıyoruz. Farklı sektör ve amaçlar için düzenlenen etkinliklerin tüm süreçlerini yöneterek, müşterilerimizin iletişim hedeflerini en etkili şekilde gerçekleştirmelerini amaçlıyoruz.
4-A Planı Yaratıcı Çözümler olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?
A Planı olarak, müşterilerimize etkinlik yönetimi, deneyimsel pazarlama projeleri dahilinde tasarım ve prodüksiyon hizmetleri veriyoruz. Markalarımızın iletişim stratejisi ve hedeflerine göre konsept geliştiriyoruz. Konsepti kurgulayıp, konsept ve kurguya göre hayalgücümüzü özgür bırakıyoruz. Tüm markalarımız için doğru pazarlama çözümleri sunmak için çalışırken, tüm projelerimizde müşterimiz için doğru mesajı, doğru kitlelere, doğru kanallardan, doğru zamanda ulaştırmak için herzaman ince eleyip sık dokuyoruz. Etkinlik pazarlaması sektöründe hizmet veren A Planı Yaratıcı Çözümler 2017 yılını yatırım ve büyüme yılı olarak hedeflemektedir. Bilişim, teknoloji ve gıda sektörlerinde yeni projeler geliştiren A Planı, Nisan ayında bilim ve teknoloji alanında ilk yatırımını hayata geçirmeyi planlamaktadır. Gıda sektöründe ki yatırımlarını da Mayıs ve Haziran aylarında sektöre tanıtmayı hedeflemektedir. Kriz dönemlerini fırsata çevirmeyi hedefleyen A Planı yeni yatırımları ile sektöre değer katacak projeler ortaya çıkarmayı ve sürdürülebilir büyümeyi hedeflemektedir.
5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?
2016 yılında farklı sektörde faaliyet gösteren müşterilerimizin isteklerine göre çeşitli dönemlerde kampanya ve promosyon çalışmaları hazırladık. 2017 yılında yeni kampanyaları hazırlamayı hedefliyoruz.
6-Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?
Sektör ülkemizin içinde bulunduğu bugünlerde her sektör gibi genel ekonomik sıkıntılardan fazlasıyla etkilenmiş olup, yaşanan ekonomik daralmanın 2017 yılının ilk iki çeyreğinde de devam edeceğini düşünüyoruz. Yaz ayları ile beraber sektörün kendini toparlamasını ve büyüyerek ilerleyeceğine inanıyoruz.
7-Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?
Farklı zamanlarda çalışanlarımız için şirket içi etkinlikler ve sürpriz motivasyon yemekleri düzenlemekteyiz. Gerçekleştirdiğimiz bu firma etkinlikleri ile de hem takım ruhu yaratmaya hemde şirket çalışanlarının motivasyonlarını en üst seviyeye çıkarmaya özel önem gösteriyoruz.