Interlink

E-posta :info@interlink.com.tr

 

 

 

 

Mars Cinema Group ile Röportaj

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

Mars Cinema Group bünyesinde CRM ve İş Analitiği Müdürü olarak görevimi sürdürüyorum.

2-Mars Cinema Group şu an nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak ?

Mars Cinema Group; 2001 yılında, teknolojiyi konfor ve beklentilerin üzerinde bir hizmet anlayışı ile birleştirerek, Türkiye’de farklı ve kendine özgü bir sinema deneyimi yaratmak felsefesiyle kurulmuş bir sinema zinciridir. Biz Mars Cinema Group olarak sektörün en güçlü ögesiyiz. Türkiye’ nin 7 bölgesinde ve 28 ilinde yer almaktayız. Mars Cinema Group olarak amacımız; fark yaratan yenilikçi projeleri hayata geçirerek insanların hayatında pozitif değişimler oluşturmaktır. Bu noktada yüzde 100’ü dijital olan Cinemaximum sinema salonlarımızda, gerçeğe yakın, kristal netliğindeki 3 boyutlu görüntü kalitemiz ile 3 boyutlu sinema avantajını ziyaretçilerimiz ile buluşturmakla birlikte sinema keyfini eşsiz bir deneyime dönüştürmekteyiz.

3-Mars Cinema Group  olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz ?

Sektörde bir ilk olarak, Mars Cinema Club kartı oluşturduk. Bu projemizin bilgi açısından iki yönlü faydası bulunmaktadır. Bunlardan birincisi üyelerimizin film tercihleri, lokasyonları ve demografik bilgileri hakkında, ikincisi ise büfe harcamaları hakkında bilgi sahibi olabiliyoruz. Ve bu bilgi akışı da Mars Cinema Club olarak bizim daha kaliteli hizmet vermemize imkan sağlıyor. Hedef kitlemizi 14 – 39 yaş arası kesim oluşturduğu için, üyelerimize farklı kanallardan iletişim sağlayarak dönemsel kampanyalara ait avantajlar sunuyoruz.

4-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Mars Cinema Club bünyesinde büfeler için avantajlı pek çok menü ve kampanya mevcut. Cinemaximum sinemalarımızda geçerli olan GNCTRKCLL – Coca Cola – İş Bankası Maximum Card kampanyalarımız aktif durumda. “Patlat Bi Hediye”  ve “Coca-Cola ile Şanslı Seans” kampanyaları bunlar arasında en göze çarpanları. Bu kampanyalar ile patlamış mısır, Coca-Cola kutuları ve sinema biletleri bir anda çok cazip fırsatlar kazanılmasına imkan tanıyor.  Az önce de belirttiğim gibi Mars Cinema Group ve Turkcell’ in hayata geçirdiği, bir sinema bileti alana bir bedava kampanyası ile 25 yaşın altındaki genç Turkcell’liler bu fırsattan her Pazartesi ve Perşembe günü Cinemaximum’ larda yararlanabiliyorlar. Ayrıca film bazında gerçekleştirdiğimiz lokal kampanyalarımız da mevcut.

5-Ülkemizin ve bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Sektör ülkemizde ve dünyada ciddi bir ivme ile ilerliyor. 2014 yılında 60 milyon biletin satıldığı ülkemizde, 2015 yılında 70 milyon bilet satışı hedefleniyor. Önceden film tercihlerinde oyuncu ve yönetmen önemli faktörken, son yıllarda film formatının yanında sinema salonunun kalitesi ve lokasyonu da etken olmaya başladı.  Biz Mars Cinema Group olarak vizyonumuzu ve planlamalarımızı izleyicilerimizden aldığımız bu bilgiler doğrultusunda geliştiriyoruz.

Anıl Can KILINÇ

Mars Cinema Group

CRM ve İş Analitiği Müdürü