İnterlink olarak özellikle 2018 yılı ve 2019 yılının bu zamanına kadar hangi alanda olursa olsun birçok yarışmaya katıldık, projelerimizi ülkemize ve dünyaya duyurduk.
Bu yarışmalarda kazandığımız ödüller ise bizi hep çok mutlu etti. Özellikle Sadakat Programlarıyla direkt olarak ilgisi olmayan kuruluşların yarışmalarına katılıp onlara işimizi tanıtmak ve onların bizim alanımızda daha bilinçli kuruluşlar olmalarını sağlamak da hedeflerimizin arasındaydı. Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin “İnovasyon Ligi” de bunlara en iyi örneklerden biri oldu. Birçok farklı daldan 1216 firmanın inovasyonlarıyla katıldığı bu yarışmada, Türkiye’nin en büyük markalarının arasında yerimizi aldık.
Yarışmada özellikle ihracat yapan firma ağırlıklı rakiplerimiz olmasından dolayı, markalar Türkiye’nin en önde gelen firmaları arasındalardı. Bu büyük firmalara rağmen inovasyon konusunda kurulduğumuz yıl olan 1987’den beri hep bir adım atmaya gayret eden bizler, bu yarışmada favoriler arasında yer alacağımızı düşünmekteydik. Ödülümüzü, “Sadakat Programlarında İnovasyon” adı altında “İnovasyon Stratejisi” dalında aldık. İhracat ile ilgili bir kuruluşun yarışmasına Sadakat Programları konusunda katılmamızın en büyük sebebi, konunun inovasyon olmasıydı. Açıkçası bizler, ilk günden beri işimizin başlı başına bir inovasyon olduğuna inanmaktayız. Aslında yıllar boyu Sadakat Programlarında yapmış olduğumuz geliştirmeler, inovasyon içinde inovasyondu. Bu düşüncelerimizi de aldığımız bu ödülle kanıtlamış olduk.
TİM’e, bizi bu ödüle layık gördükleri için teşekkür eder, inovasyon konusunda Türkiye’de her zaman öncü kuruluşlardan biri olmaya devam etmek için çok çalışacağımızın sözünü veririz.