Interlink

E-posta :info@interlink.com.tr

sadakat portalları

LİNK PLUS, markaların tüm satış ve Çalışan ağına yönelik çözümler sunan bir CRM, sadakat ve iletişim yönetim platformudur.

INTERLINK, Sadakat Programlarını her ne kadar 1991 yılında uygulamaya başlasa da teknolojinin hayatımızda gerçek anlamda son 20 yılda olmasından dolayı yazılım üzerinden uygulamaya ilk 2005 yılında başlamıştır. INTERLINK’ in LİNK PLUS adını verdiği bu yazılım hazırlanırken, tüm satış ağlarına yönelik çözümler sunmak, CRM elde etmek, sadakat ve sağlıklı iletişim yönetmek amaçlanarak tasarlanmıştır.

TÜRKİYE’ nin ilk gerçek anlamda Sadakat Programı yazılımı olan LİNK PLUS, ilk defa 2005 yılında yapı sektöründeki bir projede kullanılmıştır. Bu proje TÜRKİYE’ nin ilk “Dijital Club” ı olmuş, kısa zamanda başarısı büyük ses getirmiş ve yapı sektörünün dışına çıkarak bütün sektörlerde hızla kullanılmaya başlanmıştır. İlk kurulduğu günden bugüne sürekli geliştirmeler yapılarak İş Ortaklarımıza faydalar sunmaya devam etmektedir. 

Daha fazla bilgi almak için formumuzu doldurun sizi arayalım!

    Son yıllarda satış ağlarının dışında çalışan performansı ve sadakati alanında da çözümler için yenilikler yapılmıştır. LİNK PLUS’ ın özelliklerini detaylandıracak olursak;

    Satış Arttırıcı Projeler

    Bu platformda B2B puan ve satış artıcı kampanyalar kurgulanabilirken B2C’ ye yönelik çeşitli interaktif modüllerimizin kullanıldığı aktiviteler de düzenlenebiliyor. 

    B2B tarafında bir Bayi yapılanması ile satış faaliyetini yürüten markalar, Bayi, Alt Bayi ve Satış Noktalarında satışı teşvik edici puan ve ödül bazlı sadakat programları düzenleyip bu yazılımla her kitleye belirlediği oranda puanlar dağıtarak ödüllendirme yapabilir. Bu sistemde dönemsel olarak farklı Üye grupları için çarpı iki kat veya üç kat puan kampanyaları düzenlemek mümkündür. Bu yazılımla ürün – zaman – lokasyon – üye grubu bazında da kampanyalar ve içerikler üretilebilmektedir. Anlık bildirimler, SMS veya mail gönderimleri ile Üyelere kampanyalar ve fırsatlar hakkında bilgilendirme yapılabilir.

    Ödüllendirilebilen kitlelere bakacak olursak;

    • Bayi, Alt Bayi, Perakende Satış Noktası
    • Firma Satış Ekibi
    • Bayi Satış Ekibi
    • Profesyonel Kullanıcılar, Uygulamacılar
    • Son Tüketiciler
    • Mavi, Beyaz Yaka Çalışanlar

    LİNK PLUS’ta satış öncesinde satışı gerçekleştirecek olan faktörlerle ilgili aşağıdaki konularda detaylı veriler sağlanmaktadır;

    • Motivasyon Unsurları
    • Performans Tetikleyicileri
    • Lokasyon Analizleri
    • Talep Tahminleme
    • Talep Tetikleme
    • Alım / Satım Veri Bazında Gruplama
    • Satış Ekiplerinin Firmadan Ayrılma Risk Oranı
    • Hedef Belirleme
    • Stokta Kalan Ürünleri Eritmek
    • Kişiye Özel Kampanyalar Yapmak
    • Düşük Sezonları Canlandırma
    • Gelecekte Gösterecekleri Davranışların Tahminleri
    • Rakiplerin Ürünlerine Olan İlgileri
    • Sadakat Göstergeleri
    • Markayı Tamamen Terk Etme Oranları
    • Alım Potansiyelleri
    • Cross – Sell & Up – Sell Teklifleri

    Satış Ligi

    Bu programda markalar, Satış Temsilcilerini çeşitli hedefler doğrultusunda (Örn. sadece belirli bir ürünün satışı), bireysel ya da takım olarak bir sıralama ile yarıştırabilme imkanına sahiptir.

    Hedef Yönetimi

    Üyeler, portalda dönemsel hedeflerini ve anlık durumlarını takip edebilirler.

    Skor Kartları

    Markalar, çeşitli kişisel statü skorlamaları yapabilir, Üyelere anlık olarak kendi skorları ve ekip içi sıralamalarını gösterebilirler. Böylece Üyeleri en üst sıralara ulaşmaları için harekete geçirirler.

    Rozetler

    Üyeler, tamamladıkları hedefler neticesinde çeşitli rozetlere sahip olurlar. Bu rozetler özel ödül veya avantajlarda kullanılır.

    Oyunlaştırma

    Satış dışında hedef kitlenin motivasyonunu artırmak ve marka ile olan sadakatini güçlendirmek adına portal içerisinde çeşitli oyunlar oynatarak Üyelere eğlenceli zaman geçirme imkanı verebilirsiniz. 

    Örneğin bir Eşle – Kazan Oyununda, 2’ li şekilde açılıp kapanan  kartlarda, ürün ve hizmet eşleştirmesi yapmalarını bekleyebilirsiniz. Bu oyun sayesinde dolaylı olarak ürün ve hizmetler hakkında Üyeyi eğitmiş olursunuz.

    Bir örnek daha vermek gerekirse Çark oyununda belirli işlemler sonrasında Kullanıcılara çark çevirme hakkı verebilir. Ekstra puan kazanımı ya da anında ödül kazanımı sağlayabilirsiniz. Böylece platformunuzu vazgeçilmez bir marka dünyası haline getirebilirsiniz.

    Kurumsal Bilgi Paylaşımı

    LİNK PLUS ile ürün tanıtımı, teknik rehber gibi bilgilendirme odaklı dokümanlar da hedef kitle ile paylaşılabilmektedir. Özel fırsatlar, yeni ürün lansmanları gibi duyurular Üyeler ile doğrudan paylaşılabiliyor. Markalar bu yazılım sayesinde çeşitli eğitim videoları, dökümanlar ve duyurular yayınlayarak kurumsal bilgi paylaşımı yapabilmektedir. Bunu detaylandıracak olursak;

    • Belli ürünleri hiç kullanmayan Üyelere ulaşarak ürünleri kullandırmaya yöneltmek
    • Yeni çıkan ürünlerin tanıtımını kolayca yapmak
    • Eğlenceli içerikler ile Üyelerde merak uyandırmak
    • Satış Temsilcilerine önemli «hap» bilgiler aktarmak
    • Tüm satış ağıyla periyodik olarak anlamlı iletişim kurmak
    • Sosyal ve mobil platformları daha etkin kullandırmak
    • Üye eğitim / seminerlerinin verimliliğini arttırmak

    Veri Bankası

    • Üyelerin memnuniyet, şikayet, istek ve önerileri neler?
    • Satış ağı nasıl? Kim kimden ürün alıyor?
    • Üye, ürün, zaman, lokasyon, kampanya bazlı anlık analizler
    • Ürünlerimizi kullanan profil nasıl?
    • Bayilerimizin penetrasyon gücü nasıl?
    • Nihai tüketiciyi tanımak
    • Datayı uzman kadro ile birlikte yorumlamak

    Markalar sistemde yaptıkları anket ve aldıkları raporlarla Müşteri kitlesi için zengin bir veri bankasına sahip olmaktadırlar. İstenilen tüm noktalara anketler, eğitim testleri yapabilir, ürünleri hakkında değerli geri dönüşleri kolayca elde edebilirler. Segmente edilmiş Üyeler için eğitim ve bilgilendirme odaklı videolar yayınlayabilir, videolar üzerinden ödül puan verebilirler. Satış noktalarında tanzim / teşhir etkinlikleri yapabilir, Kullanıcıların yükledikleri fotoğraflara puan ve ödül verebilirler.

    Bu yazılım sayesinde satış ağlarındaki tüm alıcı ve satıcılara dair detaylı analizlere kolayca ulaşılabilmektedir. Ürün, zaman, lokasyon, işlem ve Üye (ERP sistemlerinin erişemediği noktalar dahil) bazında raporlar elde edilebilmektedir. Ürün analizi, satıcı analizi, tüketici  analizi, lokasyon analizi, zaman analizi, hileli işlem analizi, portal kullanım analizi ve otomatik e – mail raporlarına da kolayca ulaşabilmek mümkündür. Bu konularla ilgili sağladığınız verilerle aşağıdaki başlıklara cevaplar bulabilirsiniz;

    Veri Akış Yönetimi

    Platform, İş Ortaklarımızın satış süreçlerine birebir uyumlu bir yapı olarak sunuluyor. Veriler, sisteme ERP ile Entegre Olma Modeliyle, Manuel İşlem Girme Modeliyle veya Eşsiz Kod Modeli ile gelmektedir.

    Entegrasyon modelinde satış dataları ERP’ den otomatik entegrasyon ile LİNK PLUS’ a aktarılır.

    Manuel İşlem Girme Modelinde satıcılar, sattıkları ürün ve alıcı bilgisini portala girerler. Portalda ürün seçimi ve alıcı kayıt işlemleri pratik olarak yapılır. Sistemde manuel girişler ile ilgili detaylı hile – tespit mekanizmaları çalışmaktadır.

    Eşsiz Kod Modelinde ise ürünlerin üzerindeki eşsiz kodlar, alıcılar ve satıcılar tarafından sisteme girilir. Mobil Uygulamalarda QR kodlar kullanılır ve Üyeler tarafından mobil cihazlarından okutularak sisteme kayıtları yapılır. Firmaların üretim ve satış süreçlerine uygun olarak bu model şekillendirilebilir.

    Raporlama

    Sistem kullanılan bütün modüllerimiz ve sonuçlarıyla ilgili İş Ortaklarımıza anlık raporlar sunulabilmektedir. Böylelikle hangi modülün daha fazla getirisi olduğu markalar tarafından kolaylıkla anlaşılır.