Interlink

raporlama

Raporlama, Sadakat Programları başta olmak üzere hizmet verdiğimiz her alanda İş Ortaklarımıza sunulan hizmetlerden en önemlilerindendir. Firmalar, sunduğumuz detaylı raporlar sayesinde projelerinin gidişatını dijital olarak anlık takip edebilirler. Bu da projenin her anında istedikleri aksiyonları alıp projelerine müdahale ederek hedeflerine daha hızlı ulaşmalarını sağlar. Raporlamaları yaparken kullandığımız yazılımlarımızdan bahsedecek olursak;

Management

Hizmet verdiğimiz firmalardaki Proje Yetkililerine MANAGEMENT sistemimizde hesap açmaktayız. Bu sistem sayesinde İş Ortaklarımız projelerinde Üyelikler açabilir, puan yüklemeleri yapabilir, Üyelerinin puan durumlarını kontrol edebilir ve ne zaman ne şekilde puan  yüklemesi yaptıklarına ulaşabilirler.

Dashboard

Dashboard, MANAGEMENT yazılımımızın içinde olan, grafiklerle yararlı veriler alınmasını sağlayan bir bölümdür. İş Ortaklarımız bu bölümden Şehir bazında sipariş adetlerine, en çok alım yapan Üyelere, en çok sipariş verilen ürünlere ve ürünlerin kategori bazlı satış adetleri gibi birçok bilgiye grafiklerle ulaşabilirler.

Operactive

OPERACTIVE, İş Ortaklarımızın verilen ürün siparişleriyle ilgili tüm operasyonu takip edebildikleri raporlama ekranımızdır. Proje Yetkilileri, siparişin ne zaman verildiği, ürün çıkışının ne zaman olduğu, siparişi kimin teslim aldığı, kargo süreçleri ve iade süreçleriyle ilgili tüm bilgilere buradan sahip olabilirler.

Daha fazla bilgi almak için formumuzu doldurun sizi arayalım!