Interlink

öner kazan kampanyaları

 

Öneri sistemimizi, bir ürünü satın alan Müşterinin deneyimleri sonucundaki etkileşimlerine göre potansiyel başka Müşteriler için o ürünü öneri ettikleri bir program olarak tanımlayabiliriz.

Teknoloji henüz hayatımızın içinde bu kadar yer almamışken öneri sistemi kulaktan kulağa dediğimiz algoritma ile çalışmakta, 1 memnuniyetin minimum 3 kişiye ulaşması ve deneyimler ile desteklenmesi olumlu sonuçlar getirmekteydi. Ancak kazan – kazan sistemi olmadığı sürece bu algoritma çok efektif sonuçlar getirememekteydi.

Teknolojinin gelişmesi ve kaydedilen veri miktarının artışı sebebiyle de insanların verecekleri kararların önerilerle desteklenmesi git gide önemli bir konu haline geldi. Günümüzde herhangi bir ürün alacak kişi öncelikle webde şikayetler, öneriler ve çevresinde de kullanan kişiler var mı onun araştırmasını yapmakta.

Daha fazla bilgi almak için formumuzu doldurun sizi arayalım!

    Bu sebeple öneri sisteminin fayda getiren sonuçlarını toparlayacak olursak;

    • İlk kullanıcı, deneyimleri ve memnuniyetini bildirmesi karşılığında ödüllendirilmiştir.
    • Ürünü yeni kullanacak müşteriye öneri sonucu hem memnun olacağı ürün önerilmiş, hem de olumsuz tecrübeler yaşamaması sağlanmıştır. 
    • Firma ulaşamayacağı ya da maliyetli pazarlama ve reklam çalışmalarıyla ulaşacağı, satın alma eylemine hazır Müşteriye en kolay yoldan ulaşmıştır.

    Öneri sistemleri FMCG, Yapı, Dayanıklı Tüketim ve Turizm gibi birçok sektörde kullanılabilmektedir.

    Öner – Kazan programımız aslında bir referans verme, firmadan ve markadan emin olmak üzerine kurgulanmıştır. Öneri sisteminde markalar, fiyatlama ve yeni ürün fırsatlarına kadar tüm kurguyu şekillendirebilmektedirler.

    Projede öneriyi yapan kitlenin, markaya bağlılığı ve olumlu deneyimlerini çevresindekilerle paylaşması ve bu süreç sonunda markanın bu kitleye sunacağı fırsatları kazanmasına bağlıdır.

    Belirlenen hedef kitleden beklenilen, projeyi yapan firmanın belirlemiş olduğu ürün ile ilgili öneri yapmalarıdır. Yapılacak her öneriden puan ya da fırsat kazanımı olup, devamında ise önerilerin satışa dönüşünden en yüksek kazanım sağlanmaktadır.

    Projedeki önerenler, tamamı ile marka elçisi gibi hareket ederek satışın net gerçekleşmesini ve devamında marka için yeni müşteri kazanımı sağlamaktadırlar.

    Öneri sistemleri birçok şirkette çalışanlar tarafında da kullanılan bir platform haline gelmiştir. Çalışanlar şirketleriyle ilgili bir geliştirme veya yenilik önerilerinde bulunduklarında şirketleri tarafından ödüllendirilebilirler. Bu önerilerin en iyilerinin seçilip şirkette lanse edilmesi de çalışanların birbirlerinden feyz almasını sağlamaktadır.

    Öneri sisteminin yaraları içerisinde, ürün ve hizmet kalitesin iyileştirme, rekabet gücünün artması, bir markanın bireyi olma bilinci de bulunmaktadır.