Çekiliş kampanyaları düzenlemek oldukça popüler bir kampanya uygulamasıdır. Bu kanalda şans faktörü ön plandadır ve en önemli husus amacı belirlemektir.
Son tüketiciye hizmet eden, markaların hizmetlerine göre özelleştirilebilen, kampanyaların başarılarını ve marka bağlılık oranlarını arttıran bu uygulama için hazırlanan kampanya hem markaya hem de tüketiciye değer sunar.
Son Tüketiciye hizmet eden, markaların hizmetlerine göre özelleştirilebilen, kampanyaların başarılarını ve marka bağlılık oranlarını arttıran bu uygulama için hazırlanan kampanya hem markaya hem de tüketiciye değer sunar.
Markaların isteklerine göre özelleştirilebilen ve Müşterilerin dikkatini çekeceğinden çekiliş kampanyaları her zaman popüler olmuştur. Marka isterse çekiliş kampanyası için üretim sırasında kendi ürünlerinin içine kuponlar atarak, ambalajların üzerine kampanyayı duyuran etiketler yapıştırarak veya bu kampanyaya özel basılı ambalaj üreterekten projeyi kurgulayabilir.
Tüketicilerin, markadan beklentilerini araştırmak bu süreçte çok önemlidir. Müşterinin satın alma davranışını takip etmek ve firmadan beklentisini net olarak belirleyerek kampanyadaki ürün ve ürünlerin seçimi yapmak gerekmektedir.
Daha fazla bilgi almak için formumuzu doldurun sizi arayalım!
Çekiliş kampanyalarında kullanılacak detayların mutlaka hedef kitleye uygun çalışılması, karşı tarafta heyecan uyandırması ve doğru hedef kitleye ulaşması yapılacak olan kampanyanın çok daha başarılı olmasını sağlayacaktır.
INTERLINK, çekiliş kampanyalarında markanın kampanya tasarımını, verilecek olan hediye listesinin oluşturulması ve teminini, gerekli izinlerin alınmasını, kampanya takibini ve hediyenin teslimi ile son bulan bu aşamaların tamamını firma adına takip ederek projenin sonuçlanmasını sağlamaktadır.