Interlink

 

 

Portföyümüzde yer alan veya potansiyel müşterilerimizin, son tüketicilerine uyguladığımız, müşteri bağlılığını geliştirerek arttırmayı hedeflediğimiz sadakat programlarına ‘’B2C Sadakat Programları’’ diyoruz.

Markalar açısından son tüketicilerde zamanla oluşmuş kullanım alışkanlıklarını değiştirmek pek kolay olmadığı için, kampanyalar ve sadakat programları ile son tüketiciye dokunmak, farkındalık yaratmak ve marka bilinirliğini en üst düzeyde tutmak amaçlanmaktadır.

Bunun yanı sıra Son Tüketiciyi mutlu edecek bir ödüllendirme de mutlaka olmalıdır. Alım hacmi olarak B2C kanalı, her zaman B2B satış kanalından daha düşük olduğu için puan veya ödül kazanımı daha zordur. Bu sebeple çeşitli ek aksiyonlar sunularak Son Tüketicinin ilgisini çekmek ve ödül için teşvik etmek öncelikli planlamalar yapılmaktadır.

Son dönemde ek puanlar kazanmaya yönelik B2C kanalına yapılan ve katılımı yüksek uygulamaların başında ‘’Oyunlaştırma’’ modülleri gelmektedir. Bunlardan en çok tercih edilenler ‘’Bil – Kazan‘’, ‘’İzle – Kazan‘’, ‘’Öner – Kazan‘’ gibi en interaktif olanlarıdır. Bu modüller sayesinde B2C hedef kitle, alımlarının yanı sıra ek puanlar ve ödüller kazanır, markaya aidiyetleri artar ve memnuniyetleri sağlanmış olur.

Daha fazla bilgi almak için formumuzu doldurun sizi arayalım!