Interlink

2019’un Son Ödülü Biraz Lükse Kaçtı

Interlink ailesi olarak 2019 yılını AI Global Media bünyesindeki bu sene dördüncüsü sahiplerini bulan “Lux Life Magazine – Global Excellence Awards” ödüllerinden birini alarak kapattık. Bizleri “En İyi Satış Arttırıcı Sadakat Programları Sağlayıcısı” seçtiler. Projelerimizin ülkemizin yanı sıra İngiltere gibi pazarlama stratejilerinin çok gelişmiş olduğu ülkelerden de takdir toplaması hem şirketimiz, hem de ülkemiz adına bizleri gururlandırmakta. Lux – Life Magazine daha çok lüks yaşam tarzına odaklanmakta. Bu ödülü almamızda, her segmentten marka ve o markanın hem Müşteri, hem de Çalışanlarına yönelik enstrümanlarımızın bulunmasının büyük rol oynadığına inanıyoruz. En üst segmentte uyguladığımız projelerimizden birine örnek verecek olursak American Expresse kredi kartlarının puan sistemini yönetmemizden bahsetmemiz yanlış olmayacaktır. Ürün portföyümüzde bulundurduğumuz üst düzey markaları en çok bu gelir düzeyindeki Üyelerimiz sipariş etmekteler.

Yazılım bazlı da konuşacak olursak gene yazılımlarımızın da teknolojilerinin sektörümüzü birkaç adım öteden takip ediyor olması bizleri rakiplerimize göre öne çıkaran etkenlerden. Tabii CTO’ muz başta olmak üzer Türkiye’ de yazılımların hakkının hala tam verilmediğini düşünmekteyiz. Markalar genellikle bütçelerini somut ve alışagelmiş seçeneklerde değerlendirmek istiyorlar fakat teknoloji çağında olduğumuz ve çok hızlı bir şekilde geliştiğimizi inkar etmek artık mümkün değil. Bizler, birçok büyük markanın nabzını tutmamız dolayısıyla yazılıma yatırım yapan markaların başlarda büyük zorluklar çekseler de olumlu dönüşleri hızlıca aldıklarını birçok kez tecrübe ettik. Bu sebepten dolayı olduğumuz ve iş ortaklarımızı yönelttiğimiz yolun doğruluğuna inanmakta, aldığımız ödüllerin de bunu doğruladığını görmekten mutluluk duymaktayız.

Daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz; https://www.lux-review.com/winners/interlink-group-of-companies/

Kategoriler

Son Yazılar

Bültenimze Abone Olun!