Call-Center

IVR (Interactive Voice Response), INTERLINK tarafından çağrı merkezi işletiminde kullanılan en gelişmiş etkileşimli sesli yanıt sistemidir. IVR sistemlerinin en temel özelliği, kullanıcılara var olan bir bilgiyi, hiçbir aracı kullanmadan, 7 gün 24 saat süresince verebilmesidir. Bu bilgi bir database ve /veya bir dosya, başka bir sistemdeki veri olabilir. IVR, müşterinizle olan telefon iletişimini ve trafiğini yöneten, ses tanıma (Speech Recognition) ve yazıdan sese çevirme (Text-to-Speech) modülleriyle entegre olabilen, web erişimine, diğer program ve veritabanı entegrasyonuna açık bir sistemdir. Ayrıca, faks, SMS, e-mail gibi farklılık oluşturan iletişim yöntemlerini standart olarak bünyesinde bulundurmasıyla firmanıza ekstra kazanç yaratan Yeni Nesil Etkileşimli İletişim Platformu’dur. Dijital santral alt yapısı üzerinde kurulu sistemde 6400 agent ile hizmet verebilme kapasitesine sahiptir. Santral sistemine tam entegre çalışan ve gelen/giden çağrıların tüm bilgilerini hizmet verilen iş ortağına göre gruplayabilen, çağrı zamanı, kuyrukta bekleme ve cevap veren agent vb. istatistiksel bilgileri toplayıp raporlayabilen CTIQ yazılımı kullanılmaktadır. Otomatik cevap ve akıllı işlemleri (telefon tuşlarını kullanarak puan sorgulama, sipariş verebilme veya ürünün lojistik bilgilerini öğrenebilme vb.) yaptırabildiğimiz IVR yazılımımız ve CTIQ yazılımı santralle entegre olarak çalışmaktadır. Güçlü teknolojik alt yapı sayesinde 80 agent ile Call Center hizmeti verilebilmekte; Çağrı karşılama, Outband arama, Anket, Ürünlerinizin pazarlanması ve duyurulması hizmetleri verilebilmektedir.