1987

INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU’nun ilk şirketi olan LINK PAZARLAMA, Taksim Kazancı yokuşunda iki odalı bir büroda faaliyetine başladı.

1988

Takse sistemli ürün kartlarıyla yaptığı satışlarını ürün kataloğuna çevirdi.

1989

LINK İthalat-İhracat Ltd. Şti. olarak faaliyetlerine devam etti ve ilk Showroom’unu açtı.

1990

İlk defa gazete insertleri ile direkt marketing sistemini Türkiye’ye sundu, Maçka’daki ofisine taşındı ve Showroom’unu da aynı binanın giriş katına taşıdı.

1991

Beşiktaş Barbaros Bulvarı’nda 2. ofisini ve 350 m2’lik 2. Showroom’unu açtı. Pamukbank ile Pamukpara sistemini oluşturdu ve bankaların da puan promosyon sistemine dahil olmasını sağladı. Daha sonra birçok banka bu sisteme girmiş ve INTERLINK’in hizmet verdiği banka sayısı 22’ye ulaşmıştır.

1992

Pazarlama sistemine TV’den satışı da ekleyerek Ankara’da LINK TV’yi kurdu.

1993

3. şirketini de kurarak LINK ŞİRKETLER GRUBU’ na dönüştü ve Mecidiyeköy’de ki 6 katlı binasına taşındı.

1994

Ülkeyi sarsan ekonomik krizde yatırımlarını arttırarak ticari hayatına son vermiş birçok kuruluşun yöneticilerini ve kalifiye elemanlarını bünyesine katarak atılım yaptı, Türkiye’ de 6 Bölge Müdürlüğü açtı.

1995

LINK ŞİRKETLER GRUBU Türkiye’de tek olan pazarlama sistemini Franchising Sistemi ile yeni girişimcilere açtı.

1996

38 ilde, 64 Temsilci ve Bayisi, 1.100 personeli ve 195.000 müşterisiyle faaliyet gösteren bir kuruluş haline geldi.

1997

Ünvanının başına INTER ekini alarak ünvanını INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU’ na dönüştürdü ve grup firma sayısı yeni katılımlarla 5’e ulaştı.

1998

TV kanallarıyla yaptığı özel anlaşmalar ile doğrudan satış projelerine başladı ve tüm Türkiye genelinde taksitli ürün satışları gerçekleştirdi.

1999

Puan promosyon sistemine gelen taleplerin yoğunlaşması üzerine, PROMO 2000 sistemini projelendirdi ve firmaların kullanımına sundu.

2000

Faliyetlerini Anonim Şirket seviyesinde devam ettirme kararı alarak, INTERLINK İTH. İHR. ve PAZ. A.Ş.‘ yi kurdu. Tophane’deki yeni binasına taşındı.

2001

Puan promosyon sistemlerindeki ürün çeşitliliğini arttırabilmek için yoğun ürün ithalatına başladı ve bu faaliyetlerini desteklemek için Çin’in Guangzhou şehrinde şirket kurdu.

2002

Sektöre daha iyi hizmet verebilmek için promosyon ve kampanya danışmanlık hizmeti veren şirketini kurarak INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU’ nu genişletti.

2003

İnternet promosyon sitesini kurarak, birçok kuruluşun profesyonel personeline promosyon ürünlerini internet üzerinden seçme ve promosyon kataloğu oluşturma imkanını sağladı.

2004

Promosyonda yurtdışına açılarak Yunanistan’ da INTERLINK Hellas Imp. Exp. Ltd.’ yi kurdu ve böylece Yunanistan’ ın ilk Puan Promosyon Sistemini NovaBank ile başlattı.

2005

Promosyon alanındaki açılımlarını, teknolojik alt yapısına yaptığı yatırımlarla daha da geliştirdi. Operactive adını verdiği ve çağrı merkezi ile entegre çalışabilen, Türkiye’ nin en büyük lojistik operasyon ve takip programını yazdırdı ve müşterilerinin kullanımına açtı. Promo Club projesini oluşturmaya başladı. 4. Levent’deki 3.500 m2’ lik yeni binasına taşındı.

2006

180 Agent kapasiteli, talep halinde 6400 Agent’a kadar çıkış sağlanabilecek IVR destekli Çağrı Merkezini, hem promosyon, hem de Call Center odaklı müşteri kullanımına açtı.

2007

Çırağan Sarayı’ nda gerçekleştirdiği 3. Promosyon Paneli’ nde, Promo Club ve Promo Puan sistemlerini Türkiye’ye tanıttı. INTERLINK ŞİRKETLER GURUBU 3’ü yurtdışında olmak üzere 11 şirkete ulaştı.

2008

Promo Club Business sistemini başlatarak promosyonda ortak sinerjinin gücünü hizmet verdiği firmalara sundu. Firmaların tüketici tarafında da güçlü kampanyalar yapmasını sağlayacak ve 2009’ da başlayacak Promo Club Family projesini tamamlayarak Çırağan Sarayı’nda düzenlediği 4. Promosyon Panel’ inde tanıtımını yaptı. Ayrıca INTERLINK ISO 9001:2000, DIN EN 9001:2000 sertifikası ile Promosyon ve Sadakat sistemlerindeki kaliteli yönetimini belgeledi.

2009

Dünyada başlayıp Türkiye’yi de içine alan krizde hizmet verdiği firmalara destek vererek onların krizi en az şekilde hissetmelerini sağladı. Geliştirdiği operasyon yazılımları ile artan iş trafiğini iyi bir şekilde yönlendirerek büyük bir müşteri adedi ve ciro artışı sağladı. Her yıl düzenlediği sosyal aktiviteleri daha da çoğaltarak hem kendi personelinin hem de aktivitelerde bütünleştiği müşterilerinin moralini yüksek tuttu.

2010

Kriz nedeniyle artan kampanya taleplerini düzenli ve sorunsuz bir şekilde karşılanmasının getirisini 2010 yılında gören INTERLINK, birçok yeni sadakat programını devreye soktu. Ayrıca Club çalışmalarına yoğunluk vererek 20 ülkede uygulanan dünyanın en kapsamlı ve en prestijli sadakat programı Shell Smart Card projesinin yazılımını yenileyecek projeyi oluşturarak sözleşmesini 3 yıllığına yeniledi.

2011

2010 Yılında ciro olarak %84 büyüyen INTERLINK, Vodafone ile 3 yıllık anlaşma imzalayarak Kamupanya’ yı yarattı, böylelikle birçok markanın ürününü promosyon fiyatlarıyla perakende satışına açtı.

2012

INTERLINK 2011 yılında yarattığı ‘’Kurumsal B2C Müşteri Sadakat Programını’’ daha da genişleterek tüm sektörlere açtı. Böylelikle kampanyalarda puan, para, puan+para, online hediye çeki, kazı kazan ve çekiliş kurgularını da içeren, içinde binlerce özel fiyatlı ürün ve hizmetin olduğu avantajları tek çatı altında birleştirip tüm iş ortaklarının hizmetine sundu.

2013

‘’Kurumsal B2C Müşteri Sadakat Programının’’ çok beğenilmesi ve bir çok müşterimizin sistemi uygulamaya başlaması üzerine iş yoğunluğu iyice artan INTERLINK, daha iyi hizmet verebilmek için adına yeni bina satın alarak taşındı.

2014

Müşterilerine Eşantiyon, Promosyon ve Merchandising ürünlerini stoklama, istenilen adrese gönderme hizmetini vermeye başladı.

2015

2005 Yılından beri Puan dağıtılmasını sağlayan Türkiye’ nin tek Sadakat Yazılımına F-POS’ a birçok yeni özellik ekleyerek yeni versiyonunu müşterilerine sundu.

2016

Müşteri Sadakat Web Portalları oluşturmaya başlayarak ürün alımının yanısıra ilgi ve sadakatine de puan verme sistemini başlattı. 2016 yılı ekonomik kriz etkisiyle cirosunu bir önceki yıla göre %48, müşteri sayısını %34 arttırdı.

2017

‘’Kurumsal B2C Müşteri Sadakat Programı’’, ‘’F-POS’’ ve ‘’Müşteri Sadakat Web Portal’’ larını birleştirerek Promosyonda 3600’ lik bir hizmetle yeni bir çığır açtı. Eşantiyon satın alma ve satış departmanını kurarak müşterilerinin eşantiyon isteklerinide karşılamaya başladı.